Vrei sa iti faci firma? Afla aici procedura completa

firma
0

Legile se schimba de la an la an sau, mai rau, chiar de la luna la luna. Student pe net te pune la curent cu noile proceduri de infiintarea unei firme!

Iata care sunt pasii de urmarit in acest demers:

1. Verificarea si inregistrarea firmei si a emblemei
2. Pregatirea actelor doveditoare pentru sediu
3. Redactarea actului constitutiv
4. Depunerea capitalului social
5. Depunerea specimenului de semnatura
6. Pregatirea copiilor de pe actele de identitate
7. Pregatirea copiilor de pe actele de identitate
8. Depunerea dosarului la Biroul Unic
9. Actele primite dupa inregistrarea si autorizarea firmei

1.Verificarea si inregistrarea firmei si a emblemei

Primul pas care trebui facut in momentul in care va hotarati sa inregistrati o firma este sa va hotarati asupra denumirii si emblemei acesteia, pe care apoi trebuie sa o verificati, iar in cazul in care nu exista alta firma cu aceeasi denumire, sa o rezervati.

Verificarea si inregistrarea acestora la Biroul Unic pot fi realizate de catre intreprinzator in persoana, de catre un avocat sau de catre o persoana desemnata de intreprinzator pentru efectuarea formalitatilor de infiintare a firmei.

Obtinerea verificarii disponibilitatii firmei si / sau emblemei si rezervarea lor se fac prin Biroul unic, inainte de intocmirea actelor constitutive.

Verificarea si rezervarea firmei si / sau emblemei se solicita la Biroul Unic.
Rezervarea firmei si / sau emblemei se face pe o perioada de 3 luni de la data inregistrarii cererii.
Daca in acest interval de timp societatea comerciala nu s-a inregistrat in registrul comertului trebuie sa solicitati, contra cost, la Biroul Unic, prelungirea rezervarii.

Dosarul pentru verificarea disponibilitatii firmei si rezervarea acesteia contine urmatoarele acte:
cerere de verificare disponibilitate si / sau rezervare firma (formular tip – anexa 1) intr-un exemplar;
dupa caz, imputernicire speciala sau avocatiala, pentru pentru persoana desemnata sa indeplineasca formalitatile legale (original);
dovezile privind plata taxelor si a tarifelor;
taxa de verificare firma;
taxa de rezervare firma;

Dosarul pentru verificarea disponibilitatii emblemei si / sau rezervarea acesteia va cuprinde:

cerere de verificare a disponibilitatii si / sau rezervare emblema (formular tip – anexa 2) intr-un exemplar;
macheta emblemei in 3 exemplare (6 cm X 6 cm) realizata intr-o grafica corespunzatoare, color sau alb-negru, dupa cum este emblema;
daca este cazul, imputernicirea speciala sau avocatiala pentru persoana desemnata sa indeplineasca formalitatile legale (original);
dovezile privind plata taxelor si / sau a tarifelor; taxa de verificare emblema;
taxa rezervare emblema.

Leave us a comment